sommarshopping

jag har varit ute på olika ärenden nästan hela dagen. det känns som att jag cyklat runt hela halva stan. men det är så skönt cykelväder ute idag så det har bara varit härligt!

hursomhelst så har jag lagt in en beställning på lite sommarkläder från hm. kom fram till att jag inte har några shorts som inte hänger nedanför höften och såna shorts och kjolar går fetbort på jobbet. där måsta jag ha nåt jag kan röra mig i. när det är sommar vill jag ha sommarkläder samtidigt som jag gärna vill se hyffsat välklädd ut eftersom jag faktiskt är på jobbet och inte är ledig.

jag skulle behöva lite fräscha linnen men när det gäller just linnen är jag riktigt kräsen så det får bli att gå till affärerna och testa alla modeller. men dessa shorts köpte jag i cerise förra året och trivdes superbra i så det får bli två par till. tyvärr har jag "krympt ur" dom cerisa men jag kan ha dom när jag är slapp och ledig iaf.

image164image165
image166image167
(jag behöver väl inte skriva att bilderna är från www.hm.com. eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0