tisdagsplaner

jag känner mig pigg och utvilad efter att ha fått sova en hel natt på jobbet! jag är redo för att ta itu med både tvättstugan och ett bankbesök. eftersom min bank nyligt har gått ihop med en annan bank så måste jag fixa så jag kommer åt den nya bankens internetbank. sedan sammanslagningen har jag hamnat i några situationer då jag inte harhaft pengar på visa-kortet och inte kunnat föra över för telefonservicen var stängd, inte kunnat betala faktura för att jag inte kommit åt internetbanken mm. jag har inte insett hur beroende jag är av att kunna göra mina bankbusiness precis när jag behöver/känner för det! men from idag ska det ordna upp sig iaf.

sen ska jag försöka handla lite mat, städa badrummet, träna och ladda upp inför imorgon då jag också ska jobba. sen lär dagen vara slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0