trött i benen

pust och stön. mina ben känns som överkokta storköksspaghetti efter att först ha cyklat en dryg mil, till och från jobbet (med extra kroken förbi coop), och sen ett core-pass och ett 60 minuters cykelpass. kanske inte låter så farligt men med gårdagens body pump och body balance i benen så lovar jag att det känns! men det känns bra. jag känner mig stark.

innan jag flyttade hade jag fått in så himla bra träningsrutiner och det kändes verkligen som att jag låg på en formtopp, strak, snabb och snygg. efter flytten blev det först ingen träning alls och nu kan jag ju bara träna dom dagar jag inte jobbar. då är det skönt med såna här lättveckor när jag bara har ett dygnspass inlagt i schemat. jag kan alltså träna som en tok för att sen inte träna lika mycket andra veckor. kanske inte det ultimata men det får gå.

nu ska jag se om jag kan krypa över till soffan och kolla lite på men in trees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0