work that body

så härligt det är att avsluta en vecka och börja en annan med två härliga träningstimmar! först dansa loss och sedan pumpa muskler.

           

några kännetecken från min gymstass idag: flashiga gratisstrumpor som team sportia sponsrat mig med, 80-taligt fräck knut på bautastor t-shirt och ursköna dojjor som definitivt har gjort sitt vid det här laget.

förresten.
igår när jag skulle träna hade jag siktat in mig på ett step up-pass men det var inställt. först blev jag skitsned och stampade uppför trappan och skulle gå hem men jag tvärvände för jag tänkte ungefär såhär: fy fan för att min träningslust och mitt goda humör ska få förstöras av att andra inte kan hålla vad dom utlovar. nehedutack, jag ska minsann visa dom, jag ska träna ändå och jag ska göra det med ett leende på läpparna. töntigt eller hur? men så funkar min lilla hjärna. jag menar, det är ju faktiskt bara för min egen skull jag är på gymmet och personalen/instruktörerna bryr sig knappast om ifall jag tränar eller inte. anyhow så gjorde jag en halvtimme (ca 1 mil) på crosstrainern samt gick igenom det gymprogram som medlemstränaren lagt upp till moi (ok, jag skippade några övningar och lade till några andra) och det kändes faktiskt riktigt bra. men jag kan inte komma ifrån att jag är helt vilse bland gymmaskinerna och måste stå och klia mig ihuvudet ibland innan jag hittar alla spakar och rattar och andra reglage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0