bonjour tristesse!

idag är jag så tråkig att klockorna stannar!
jag kände inte för att gå och träna imorse så jag tänkte att jag skulle åka över till falun och strosa lite. som tur var kollade jag saldot på visa-kortet innan - 78 kronor! och eftersom jag har lönekontot på en annan bank så blir det inga pengar förrän på måndag. billig helg med andra ord. jag tog en liten 2nd hand-runda men hittade inget jag ville ha.

efter det har jag legat och läst och ätit äckligt godis. när man just inte äter annat sött än frukt så är inte godis gott längre. men jag kände mig onyttig idag och lite... jag vet inte... obrydd kanske man kan säga. så jag proppade i mig äckligt godis och nu mår jag illa. oväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0