early bird

hej och hå. jag har redan surfat platsannonser i denna arla morgonstund. det gäller ju bara att veta var man ska vilja bo nånstans. jag vet inte var mitt hem är.

det är både positivt och negativt att inte veta det. det braiga är ju att jag kan bo i princip varsomhelst utan att det är helt fel. det hemskt tragiska är ju att jag inte har något som får mig att känna att jag hör hemma. men jag väljer att fokusera på det positiva och alla möjligheter det ger mig!

nu ska jag iväg på möte på jobbet och försöka engagera mig lite samtidigt som jag ska lägga band på mig och inte skrika rakt ut: jag slutar nu! hej då! 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kul och jobbigt med platsannonser - lycka till att besluta. Kram.

2008-11-12 @ 08:21:47
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: annaisa

kerstin: ja, det verkar som att detta kan bli en seg process... eller så smäller det bara till och livet förändras!

2008-11-12 @ 11:17:03
URL: http://annamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0