hej muskler!

jag och mina ovana muskler har varit på body pump för första gången sen slutet av oktober... jisses amalia! jag skakade så mycket ibland att jag tror jag blev suddig i kanterna :-) men nu känns det riktigt gött. och jag tror inte att jag har tappat sååå mycket muskelstyrka. hur fort går det att man börjar tappa om man inte underhåller sin styrka? solli? du kanske vet? ;-)

just nu ser jag på skäms-tv, alltså ett sånt program (ensam mamma söker) som jag absolut inte vill missa men inte direkt skriker ut att jag ser på... just ensam mamma gillar jag nog för att det är helt vanliga människor som bara vill bli lite kära. sen tycker jag att det är väldigt skönt att få se riktig förälskelse istället för planerad och regisserad falsk vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0