lördagspartaj

japp. så är det. ikväll ska vi skaka liv i karlshamn! haha!
det ska bli riktigt skoj att gå ut och dansa och toka sig lite. men jag har alltjämt i åtanke att jag ska åka tåg mellan 14 och 20 imorgon. kan inte tänka mig nåt värre än att jag skulle vara bakis då. blä. inte för att jag brukar toksupa direkt men det vore väl typiskt att bli bakis när det inte passar? 

min shoppingspree igår gick utmärkt. när L slutade jobba åkte vi dessutom till kosta outlet. trevligt ställe. mycket trevligt. jag hade gärna gått där en hel dag för det var så mycket grejer och så svårt att hitta. men vi var trötta och hungriga och skulle hinna på systemet innan 18. det blev några bra köp iaf! 

nu ska jag packa ihop mina pinaler så jag är redo att åka vidare! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0