morrn då

en till ledig dag. me like. idag lyser solen och det är kallt. iofs inte kallare än 6 minusgrader men ändå. idag har jag bestämt mig för att det blir klädprovning. först ska jag ta mig till lindex för jag har sett söta saker därifrån som jag vill prova. och skulle nåt falla mig i smaken så beställer jag det antagligen när jag hittat nån maffig rabattkod! hehe.

sen ska det provas kläder ur den egna garderoben... jag har en känsla av att där bor en hel del plagg som aldrig kommer att nyttjas. vet inte om jag ska orka lägga ut eländet på tradera eller om jag bara lämnar det till kupan/emmaus. vi får väl se vad det blir för typ av varor.

i övrigt längtar jag så mycket efter min familj att jag håller på att gå sönder. hela 4 veckor kvar innan jag får se dom. inte kul att vänta å längta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0