nissar i lådan

jag känner mig allmänt frånvarande idag. vet inte vad det beror på? jobbade till sent igår men borde ha sovit in det. egentligen skulle jag slutat 22.30 men jag var inte hemma förrän strax före 01 så det blir + på kompsaldot.

under dagen vet jag inte riktigt vad jag har gjort. tränat förstås och pratat i telefon. på träningen blev jag glatt överraskad av en människa som pratade med mig utan att vi känner varandra. det gillar jag. både att bli överraskad och att bli tilltalad på gymmet. tyvärr är jag sjukligt dålig på att själv vara så framåt.

jag fick också gullegullepost av mamma. hon hade skickat två såna stora julenissar av skum i ett brev med en liten rar lapp.

 

hej och välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0