otäck naprapat

idag var jag på besök hos naprapaten. det var hemskt, fruktansvärt och vedervärdigt.
han var så våldsam så jag blev rädd att han skulle vrida ryggen av mig! jag har inga stora erfarenheter av ryggfolk men tydligen har jag gått hos rätt person tidigare (innan jag flyttade). han masserade och värmde musklerna tills han kunde, ja... nästan smeka in kotorna i rätt läge + att han även tog hand om kotorna fram på bröstkorgen. han jag var till idag tittade, klämde lite och knäckte till både här och där så det tjongade till i huvet på mig. bröstkotorna gjorde han ingenting åt fastän jag sade att det är där mina största problem sitter. och tog saftigt betalt gjorde han också, 550:- för 20 minuters plågeri. hos min gamla ryggfarbror betalade jag 450:- och fick minst 45 minuter.

huvva. och inte fick jag träna idag heller men han sa att jag kunde promenera så då sprang jag... hehe.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Naprapater är läskiga...

2008-11-13 @ 09:05:24
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: annaisa

kerstin: jag tror att jag ska gå till en kiropraktor nästa gång och se vad det är för skillnad!

2008-11-13 @ 09:07:38
URL: http://annamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0