söndag i soffan

denna söndag började jag med en promenad i tråkväder. det är grått och blåser omkring småsmå isbitar, nåt mellanting mellan hagel och snö.

jag har inga direkta planer på vad jag ska hitta på idag. förmodligen blir det virkning (julklapp till syster), träning och kanske lite fönstershopping på kupolen. borde engagera mig lite mer i matlagning dock... just nu är jag inte intresserad av att laga mat för det enda jag vill äta är prinsesstårta! haha.

jo, jag ska fundera lite på om jag ska skaffa mig en bil eller inte. mamma och pappa har nämligen tänkt byta andrabil och det innebär att deras nuvarande lilla corolla är till salu... hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0