teflonhjärna

just det ja! det var ju i veckan jag hade tänkt städa ur mina garderober!
jag använde högst 5% av alla kläder som finns där inne. när jag jobbar har jag samma tråkkläder nästan jämt för jag vill inte få mina nya fina kläder sönderslitna av rabiata tonåringar. och när jag är ledig hinner jag faktiskt inte använda alla mian kläder som jag ändå älskar högt och innerligt!
jag har en hel hylla fylld med kläder som fortfarande har lapparna kvar men jag kommer att använda dom flesta då säkert en fjärdedel är vita eller svarta toppar med ärmar i olika längder. såna köper jag så fort jag hittar bra kvalitet och beprövad modell på rea.

kanske jag ska våga mig på att attackera en av dom 4 garderoberna ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0