vardagsbestyr

idag har jag varit duktig! jag har städat hela lägenheten, sorterat tråkiga papper, handlat mat och lagat köttgryta. så nu tycker jag att jag har förtjänat en stund i soffan med lite varm choklad och nyaste elle. tidningen kom i redan torsdags men jag har varken haft tid eller ork att börja läsa förrän igårkväll!

egentligen vet jag inte varför jag prenumererar på just elle... jag köper aldrig nåt som varit med i modereportagen, jag sminkar mig inte som sminktipsen och jag har aldrig lagat nåt av recepten! men på nåt vis gillar jag tidningen ändå. undrar om det finns nåt magasin därute som har den perfekta blandningen för mig? jag har provläst vr, cosmo, glamour, chic, dv osv. tycker nog att amelia har en bra mix av olika ämnen men då känner jag mig inte riktigt rätt, målgruppsmässigt alltså. men tills jag hittar nåt annat så är jag glad åt att elle dimper ner på hallgolvet en gång i månaden!  

ikväll ska jag på fackmöte. tänkte att det kanske är lämpligt att närvara nu när jag tom är skyddsombud på min arbetsplats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0