älska lediga måndagar!

det är nåt visst med att vara ledig på måndagar. det är liksom extra skönt när man vet att många andra plågar sig iväg på jobbet för en hel veckas slit!
(ja, jag vet, jag är skadeglad)

angående mitt problem med virkning och läsning så har jag löst det genom att låna en talbok. utbudet på bibblan var inte det största eller mest intressanta men jag valde iaf jan guillous fienden inom oss. vi får väl se om jag lyssnar igenom alla 14 timmarna...

åsså funderar jag lite löst på att åka på semester i typ januari. antagligen får jag åka iväg själv då jag inte har nåt lämpligt resesällskap som har tid och råd. det kanske är nån som vill hänga med? jag tänkte antingen palmer, bad och böcker i hängmattan eller möjligen ett försök att ploga mig nerför nån liten alptopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0