dear diary

igår var det en riktigt bra dag på jobbet för min del. redan på morgonen sa jag till mina kollegor att ikväll kommer alla barn att ligga lugnt i sina sängar när klockan slår 23. detta uttalande möttes av negativa kommentarer och misstro. haha! jag fick rätt! och det kändes sååå grymt bra. dels för att vi har haft många sena och stökiga kvällar senaste tiden men mest för att jag satte mitt mål för dagen. yes.

så idag har jag belönat mig med en superslapp förmiddag med bara lite tvättstugespring. sen skulle jag till barnmorskan och kolla blodtrycket (rutinkontroll) varpå hon surprisade med att tycka att det var dags för en undersökning också. tadaaa! det var jag INTE beredd på men å andra sidan så var det kanske lika bra. efter att överraskningen lagt sig bestämde jag att jag fick ta vägen förbi kupolen när jag skulle hem. och därifrån kommer jag ju sällan tomhänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0