nya slingor

idag har jag hunnit med frisörbesök och lite extrajobb på kontoret. jag har verkligen saknat att få sitta vid dator och skriva dokument som ska läsas och användas av andra. jag gillar att klura på formuleringar, vrida och vända på synonymer och få fram mest möjliga med så lite ord som möjligt!

frisyren är densamma men färgen är ny. tyvärr glömde jag ta en bild på hur håret såg ut imorse. men tro mig -  det är inget att vara ledsen över. mitt hår var trött, glanslöst och råttfärgat med solblekta toppar. nu är det mörkbrunt med blonda slingor i mellanhåret. jag klarar inte av slingor i överhåret för jag fyller aldrig på dom... ;-)

 

det är inte så lätt att ta en bra bild på sitt eget bakhuvud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0