packningsbestyr

på torsdagmorgon klockan 05.49 sätter jag mig på tåget till småland för en underbart efterlängad helg med bästaste L.

som vanligt när jag ska resa bort så är det med skräckblandad förtjusning jag tar mig an packningen. ofta skjuter jag den dessutom framför mig så länge att det blir panik på slutet. den här veckan finns dock inget utrymme för panik. imorgon börjar jag jobba klockan 8 och jobbar fram till klockan 12 på onsdag. när jag slutar jobba så bär det iväg på lite ärenden som måste göras innan jag ska åka, typ köpa matsäck, handla lite på apoteket etc åsså är det tvättstugan klockan 16. skulle gärna vilja träna också då det blir allt annat än motion och hälsa under helgen! :-)

så med dom här förutsättningarna har jag bestämt att när klockan slår åtta ikväll så är det endast packning som gäller. med sällskap av moneybrother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0