recept på en skön helg

- börja lördagen med ett träningspass (för mig blev det body combat)
- äta lunch (för mig blev det brunch, typ frukost med extra allt)
- ta en cykeltur och handla lite gott till kvällen
- sitta i soffan och virka och lyssna på gamla favoritskivor
- prata i telefon med en god vän
- äta god middag (för mig blev det morotssoppa, tappade dock i lite väl mycket svartpeppar... det var så stora hål i kryddburken...)
- frossa på nåt gott till efterrätt (för mig blev det kladdkaka) medan tv:n bjuder på lördagsunderhållning
- läsa lääänge i sängen innan man släcker lampan

idag kommer det nog att se ungefär likadant ut hos mig då det regnar och är urtrist utomhus!

Kommentarer
Postat av: Solli

låter som en riktig skön helg!

2008-10-05 @ 23:09:43
URL: http://solli.blogg.se/
Postat av: annaisa

solli: det var jätteskönt! kanske inte så spännande men välbehövligt med vila och total stressfrihet!

2008-10-06 @ 19:06:33
URL: http://annamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0