sällskapssjuk

det sämsta med att ha besök är att det blir så ensamt när dom åker... :(
jag längtar redan jättemycket efter mamma och pappa fast det bara är ett par timmar sedan dom åkte. en bidragande orsak kan vara att jag är förkyld och febrig och pga detta allmänt överkänslig och lättrörd.

igår ringde min telefon mer än vad den brukar göra på flera dagar. bland annat ringde dom från jobbet och sa att vårt planeringsmöte på torsdag var inställt. vilket är bra eftersom jag är sjuk. men en stund senare fick jag förfrågan om jag kunde jobba extra i veckan - "tidigast på torsdag" svarade jag. men om dom ringer och ber mig jobba imorgon så kommer jag att säga nej eftersom jag tänker bli frisk så jag kan jobba mitt ordinarie pass på fredag. 

 

såhär dassigt väder var det igår när vi var till sundborn och spanade in carl larsson gården. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0