skön dag, skön kväll

efter att ha smällt i mig en liten middag rusade jag iväg på core + spinning. idag igen. det var skönt och jag kände att jag hade schysst teknik på cykelpasset. tror att det beror på att jag höjde upp sadeln mer än jag brukar. hursomhelst så fick jag till ett skönt "rundtramp" och kände mig hur stark som helst i benen, svetten stänkte och jag var nöjd och glad när jag gick därifrån.

sen pratade jag i telefon med både mamma och fd sambon. mamma berättade att budgivningen på deras hus är i full gång och det verkar inte som att folk bryr sig sååå mycket om finanskrisen. men mamma är lite orolig för ett ungt par som har lagt ett riktigt högt bud - hon är osäker på om dom verkligen kommer att klara av ekonomin... hon är rolig, lilla mamma! undrar om det är fler som har dåligt samvete när dom säljer sina fastigheter eller om det bara är min mamma som tänker så?

sen fick jag veta att syster min och hennes sambo ska på husvisning i veckan så jag har spanat in den kåken på hemnet. den verkar jättemysig. åsså kommer jag på att jag verkligen saknar att vara nära min familj när det händer så mycket runt om dom. blir alldeles längtig och snyftig när jag tänker på att jag inte får träffa dom förrän till jul. och då har antagligen mamma och pappa redan flyttat från vårt hus.

nog svammlat. jag ska polera mina tänder en stund och sedan krypa under täcket och läsa en bit i "mosippan" av elsie johansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0