somna på konsum

jag jobbade ju igår och egentligen skulle jag ha åkt hem och sovit men pga sjukdom hoppade jag in och tog en extra jour (moneymoneymoney). istället för att åka raka vägen hem och sova i morse så rev jag av ett body combat pass mellan 10 och 11. jag kände mig sååå duktig!

sen åt jag lunch och gjorde lite ärenden på stan. som att handla på konsum. mitt konsum är litet och så dåligt att jag tycker synd om dom. om jag ska handla tre varor så är alltid minst en slut liksom. men idag hade jag en rabattkupong, haha, så jag gick dit. och jag höll på att somna. den rushiga kommersen som alltid är på ica (både kvantum och maxi) existerade inte där. det var knäpptyst och vi var nog inte mer än 3 kunder i hela butiken. yawn. nu somnar jag snart hemma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0