tisdag igen

i helgen var vi tre personal som jobbade med tre ungdomar. helt underbart! andra halvan av styrkan var bortrest och hade det precis lika bra som vi = alla nöjda och glada! vi kunde ta ut raster, vi kunde sluta i tid på kvällen och sova ordentligt på nätterna.

men det bästa av allt var att det fanns möjlighet och utrymme till att säga " ja, det gör vi! vi kan åka nu direkt!" istället för att säga " mmm... vi får se om vi hinner det idag. kanske." 

idag funderar jag på att skaffa mig lite piggare hårfärg. jag har faktiskt varken färgat, tonat eller slingat håret sen mars. det börjar synas... under sommaren är det helt ok för då får jag lätt ljusa slingor men dom slingorna ser bara trötta och trista ut nu. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0