vinter i växjö

jaha. här åker man söderut och vad får man? snöstorm. tack så mycket. igår var det riktigt vidrigt snöigt, blåsigt och kallt. brrr. men vi värmde oss med varm choklad och en massa prat på waynes.

idag blir det en tur ner på stan för (förhoppningsvis) lite shopping. när jag var här i somras tyckte jag att utudet var över förväntan så jag har gott hopp för dagen. bla skulle jag vilja hitta nåt nytt att ha på mig imorgon när vi ska ut i k-hamn. vad är det som gör att man alltid vill ha nåt nytt på sig när man ska ut på galej?

L måste jobba några timmar nu på morgonen så jag har tagit en liten morgonpromenad och avnjuter nu en frukost i lugn och ro. sen åker jag ner på stan för hur trevligt det än är med sällskap så shoppar jag bäst på egen hand! 

Teleborgs slott by Martin Gunnarsson. 

kring detta vackra slott (teleborgs slott) gick jag min promenad imorse.

(bilden googlade jag fram och hittade här: http://flickr.com/photos/gunnarsson/571902851/)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0