äta bör man...

 

dagens helt oavancerade mat blir en sallad innehållandes: sallad (!), pärltomater, fetaost, rökt kalkon och soltorkade tomater.

i eftermiddags när jag låg på soffan och sov så drömde jag så otroligt hemskt. jag drömde att jag hade blivit av med nycklarna, mobilen och min plånbok. själva drömmen är kanske inte så otäck men den stress- och oroskänsla jag vaknade var banne mig inte att leka med. jag var tvungen att gå upp och kolla så att jag hade grejerna kvar! jag antar att drömmen kom för att jag är så uppstressad och olustfylld inför att jobba i helgen. det känns riktigt, riktigt olustigt att gå till ett jobb där det är kaos och samtidigt veta att man, för sitt eget bästa, borde vara nerbäddad i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0