besegrad

egentligen borde jag inte skriva det här inlägget då 2 av 3 blommor fortfarande inte är omplanterade.

saken är den att jag inte fick ut dom ur sina krukor. jag har aldrig varit med om nåt liknande! dom sitter stenhårt!
jag drog och slet tills jag höll på att ha sönder blomstackarna. och eftersom jag snålade ur och inte köpte nya krukor så kunde jag inte gärna klippa sönder krukorna för att få loss dom... detta kommer att bli en långdragen historia, men jag ger mig inte...

till lunch idag blev det gammaldags svensk husmanskost - stuvad blomkål med stekt bacon. uäck! tänker säkert många men inte jag. jag gillar husmanskost så länge jag slipper fläsklägg med rotmos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0