dags att buzza

med jämna (och långa) mellanrum får jag erbjudanden från buzzador. nu tycker dom att jag ska buzza om nån slags måltidsersättningsbars. det kan jag väl göra tänker jag. en del på jobbet kör med nutrilett och cambridge och allt vad det är så dom är säkert intresserade.
men jag måste säga att jag är lite kluven till själva idén med måltidsersättning i de här formen. det är säkert bra för att få igång en viktminskning som kan leda till motivation till att träna och äta bra. men om man vill ändra sitt ätbeteende till det sundare så är det ju galet att vänja sig vid att äta nåt som ser ut som, och ofta smakar som, godis när det egentligen borde stå en redig middagsportion på bordet... jaja, det iaf så mina tankar snurrar men jag lovar att berätta hur dom där bars:en är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0