daily dinner, igen




hemlagade kycklingburgare (jo, ehh, jag provsmakade lite på den första...).

serverade med cole slaw och en halv avokado. yep, jag lastar in protein så det sjunger om det. lämpligt att göra det idag eftersom jag ökade vikter på flera muskelgrupper på body pumpen.

jag är inne i en matlagningsperiod. märks det? ;-) ofta händer detta på hösten och gärna i samband med att jag satsar lite hårdare på att träna. min teori är att kroppen helt enkelt behöver bättre mat på hösten. på sommaren kan jag alternera mellan fil och yoghurt utan att sakna nåt annat men på hösten vill jag ha riktig mat!

Kommentarer
Postat av: Dotter Alberta

låter gott



själv lagade jag pasta med pastasås

2008-09-11 @ 19:11:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: annaisa

dotter alberta: hej och välkommen hit till mig! kycklingburgarna blev godare än "köpes", klart över förväntan. enkelt var det också! :-)

2008-09-11 @ 19:36:00
URL: http://annamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0