inga planer alls (nästan)

ibland när jag är ledig och inte har något särskilt som jag måste göra slår det slint i huvudet.
antingen blir jag så rastlös att jag flänger runt som en galning och ändå inte gör nåt vettigt eller så blir jag nästan paralyserad och fastnar i bok/dator/tv.

jag har iaf börjat dagen som jag alltid gör - promenad och grötfrukost. klockan 12 ska jag träna. men före och efter det är det helt fritt! och jag känner inte för nånting egentligen. kanske blir det en sväng på stan eller kupolen men jag har inget behov av att köpa nåt och sist jag kollade i butiker så fanns det inte ens nåt jag var sugen på att prova! jag måste vara sjuk... ;-)

eller så kanske jag skulle korka upp en vinare till lunchen och supa bort en eftermiddag! haha! vore på sätt och vis rätt skoj om man hade nåt vrickat sällskap att göra det med. vilket heeelt osökt får mig att tänka på efterpluggpuben på universitetet i umeå. jag har för mig att dom öppnade kl 15 på fredagarna och så kunde man bli lagom salongsberusad, käka middag ( = tacotallrik, typ), gå hem och somna klockan före 21. det upplägget passar en kvällströttis som mig!

nej, nu ska jag kravla mig ur morgonrocken iaf!

ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0