lugnet efter stormen

vilket kaos! att börja en måndagmorgon med att höra om det som hänt under helgen... några nyckelord är: poliser, rymning, akuten, glasskärvor. och i detta var ALLA 7 ungdomer mer eller mindre inblandade... uhhh... det är bara att kavla upp ärmarna och visa vilka som bestämmer sa vi i personalen. och efter en hel dags stök, bök, tjat och slagsmål bestämde vi oss för att lasta in barnen och färdigbredda mackor i bussen och åka iväg. som genom ett trollslag blev allt annorlunda! alla ungar var nöjda, lugna och i säng klockan 22 och detta skulle ALDRIG ha hänt om vi varit kvar i huset och nött på varandra. hela dagens dränering på energi vände och jag var pigg och glad som en lärka när jag kom hem vid midnatt!

idag öser regnet ner så jag hoppas på att min beställning från cdon kommer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0