mer sjuk

det bränner i näsan och halsen gör ont. och jag har verkligen inte ork eller lust att vara sjuk. men jag har bestämt mig för att försöka jobba helgen ändå eftersom jag är ledig i flera dagar efter det.

dagens motion får bli några vändor ner i tvättstugan, dammsugning av lägenheten och en sväng till affären - jag har slut bananer! igår var jag på step up. det var en trist instruktör men ett riktigt kul pass där man hade två stepbrädor var, en rakt fram som vanligt och en i vinkel på högra sidan. jag har kört flera olika typer av dubbelstep förr, tex med en extra bräda som man delar med den som står bredvid (hopplöst om grannen inte är så bra på att komma ihåg koregrafin...) och med brädan mittemot en annan person och dennas bräda! jag gillar dessa varianter då vanlig enkel step up kan bli lite svår att variera. men inget sånt för mig idag inte.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0