snäll och dum

det är vad jag är! :-) jag har ju som sagt jobbat hela helgen och var lycklig som en lärka över att få cykla hem och vara ledig idag!
träffade en kollega för att äta lunch (sushi igen... hehe) på stan och glömde ta med telefonen när jag gick. när jag kom hem hade vår personalansvariga ringt och självklart ville hon att jag skulle komma in och jobba lite extra - idag... jag visste att dom var en man kort i arbetslaget som gick på idag men brydde mig inte då jag inte ville jobba mer. men nu, efter ett par timmars sömn, känns det rätt ok att cykla tillbaka och ta en kväll till. men sen ska jag vara ledig imorgon.

det värsta är att jag missar två olika danskurser som jag hade tänkt gå på ikväll :-(
jag får väl köpa mig en egen danskurs för extrapengarna sen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0