storlekstrassel

precis som jag misstänkte så var båda byxorna från la redoute i fel storlek. dom hade skickat efter dom franska storlekarna som står i plaggen. jag vet att det brukar bli fel storlek för det mesta när jag beställer från det stället så jag år iofs inte förvånad. men jag hade faktiskt tänkt till den här gången och gått upp i storlek, men jag måste ändå byta mot större. så det dröjer minst en till vecka innan jag får glida in på gymmet i nya träningsbrallor :-(

brukar ni lyckas med storlekarna på era postorderköp?

jag tröstade mig med att sova på soffan i drygt en timme oc sen har jag börjat kolla på första säsongen av tusenbröder. jag såg det aldrig när serien gick på tv och när jag såg att det fanns en box så slog jag till. riktigt bra serie verkar det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0