stuck in the middle

jahapp. jag har fastnat. i ett slags likgiltigt, ingenting-tillstånd.

jag är absolut inte olycklig men jag är definitivt inte lycklig heller. jag är mittemellan - ingenting. som en sån där tisdag i oktober när det egentligen inte händer nånting alls och knappt ens är nåt väder. lika meningslöst känns det mesta, men jag knatar på ändå för det finns saker som kan vara rätt ok trots ingentinget.

jag trivs bra på jobbet trots att det är tungt ibland. jag bor bra, har bra ekonomi och är frisk och stark. jag har roliga saker inplanerade under hösten och vintern, både besök och resor.

jag känner mig som tove janssons lilla knytte:  vad gör man med en snäcka om man ej får visa den? ja, säg det?

 

(http://www.sf.se)

är det så enkelt att jag bara behöver nån att dela ingentinget med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0