testing

 

en sån här mojäng testade jag i helgen! abtronic, haha! det var kul.
jag skrattade som aldrig för när magen såg ut att leva sitt eget liv. helt sjukt roligt såg det ut!

det var min fd sambo som hade med sig denna i weekend-packningen och jag var bara tvungen att testa. om jag ska ge mig på en liten utvärdering så, ja, jag fick lite träningsvärk faktiskt. men jag tycker nog att det känns fuskigt på nått vis. men ett plus att musklerna syntes fint efteråt. grabben körde den kring överarmarna och det mina vänner är nog ett bra krogknep för killar! ;-)

Kommentarer
Postat av: milla

Jag borde verkligen köpa mig en sån där...

2008-09-25 @ 16:48:24
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0