jag överlevde helgen!

ujujuj. nu är det flera dagar sen jag bloggade sist. men det är väl sunt? att man skiter i att blogga när man har besök menar jag?

vi har haft det så trevligt jag och min fd sambo. vi har pratat och skrattat och emellanåt varit tysta tillsammans, sådär som man kan vara med nån man känner riktigt väl. åsså har vi ätit och druckit en massa gott förstås.

vi har bla hunnit höstekipera mannen, kika på stora stöten i falun, äta en brakmiddag på broken dreams, åka upp till ljusdal och vara på heldagspartaj med badtunna och grillning. det känns som att vi har hunnit med massor på bara ett par dagar!

nu ska jag jobba hårt i veckan och nästa måndag kommer äntligen mina älskade föräldrar hit och hälsar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0