det är mycket nu

min jobbhelg var den bästa hittills och då har jag ändå arbetat var 3:e helg i ett års tid! vi hade det skitbra helt enkelt. att det var sol och varmt gjorde ju inte saken sämre.

och igår kom min mamma hit. hon stannar ända till på söndag. idag har vi gått på kupolen och ätit godaste italienska glassen. middag åt vi på indisk restaurang. varför får man alltid så mycket mat när man käkar indiskt? sen var vi på teater, en föreställning om selma lagerlöf och hennes kärlekar sophie elkan och valborg olander. mycket bra och rolig föreställning. teater är najs. 

imorgon ska jag till jobbet på veckomöte och sen bär det av till falun där vi ska lyxa till det med SPA-paket och hotellövernattning. mmm.... frukostbuffé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0