en finfin lördag!

solen lyser från en klarblå himmel och jag är ledig till på måndag!

jag började dagen med att träna. nu när lunchen har halkat ner ska jag ta en promenad till bibblan. tydligen är det marknad i stan i helgen också men de skiter jag fullständigt i! =)

jag känner mig fortfarande på rätt bra humör. det finns bara en sak som gör mig besviken och lite arg just nu. kommande helg är det dags för vår årliga personalfest och såklart är det min tur att jobba helg (ja, hela mitt arbetslag förstås men jag bryr mig mest om mig!). då vi har svårt att få in vikarier och jag dessutom ska vara ledig några pass senare i vår/sommar så är chansen att jag får vara med och festa loss yttepytteliten. blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0