tiden går fort när man har roligt

jag och min kära mamma har haft en helt underbar påskvecka ihop! det är klart att solen och värmen gjorde sitt för att förgylla dagarna. endast 2 dagar var det gråregnigt och då var vi i falun och sprang på stan. andra saker vi har gjort är promenerat i massor, läst böcker ikapp, ätit god mat (bla indiskt, italienskt och japanskt) och vi har fikat på caféer nästan varje dag! helt fantastiskt!

det som förvånar mig mest är att jag inte har blivit less och irriterad på mamma en enda gång på hela veckan. okej då, hon fick en släng av sleven igår när jag skulle kolla igenom mina deklarationspapper men det var mest min sega dator jag störde mig på.

jag längtar redan tills jag ska åka upp och hälsa på i juni. när jag träffar en person ur min familj börjar jag automatiskt längta efter dom andra också. nu vill jag träffa pappa och syrran med!

en sak som är kul med mig och min mamma är att vi är så sjukligt väl införstådda med hur den andra funkar. vi är som ett gift gammalt par! det är säkert fler som har det så men det fascinerar mig ändå. att hon kan veta saker innan jag har sagt det och tvärtom. det gör att vi aldrig behöver "catch up" som man kan behöva med andra personer man inte har träffat på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0