värdelös dag

igår åkte jag in på jobbet på eftermiddagen för att ta emot ett rövargäng som firat påsk ifjällen. under natten sov jag uselt då rumsgrannen behagade stöka omkring till strax före 01 och när jag väl somnade drömde jag mardrömmar som väckte mig samtidigt som jag hörde en gosse ropa mitt namn med lätt panik i rösten. han drömde också illa, om en pedofil som gick runt i vårt hus så han vågade inte gå ut ur sitt rum för att väcka mig. tur att jag ändå var vaken så han slapp ligga där och skrika!

så när jag kom hem imorse blev det ett snabbt tvättstugerace sen vaggade jag mellan datorn och tv-soffan några gånger innan jag däckade i soffan. jag vaknade lagom till att hinna med ett pass body pump. det var väl det enda vettiga jag gjorde idag. tack och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0