vårtecken

idag bestämde jag mig för att påbörja årets solbränna. och då menar jag alltså den äkta solbrännan, inte den jag brukar BUS:a fram under den del av året när jag ser mer grönvit ut än brunbeige. så jag smorde på lite solskyddsfaktor i urringningen och parkerade mig i en trädgårdsstol bredvid två rara tanter nere på gården. jag tror inte jag hann sitta där i mer än 45 minuter innan jag var helt rosa.
eftersom jag inte vill se ut som ett brännskadeoffer imorgon på jobbet så var det bara att knalla in igen och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på!

och på gymmet har dom ställt in kvällens gruppträningspass bara för att barnfamiljerna ska ut å grilla korv och ungdomarna bli fulla.
än jag då? jag ville faktiskt gå på forza ikväll ju...


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag råkade bli polkagrisrandig i solen igår... mycket snyggt och klädsamt! :)

2009-05-01 @ 09:35:09
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0