grå kofta nån?

jag trodde nästan att blogg.se skulle ha tagit bort hela min blogg. varenda gång jag sätter mig vid datorn tänker jag : nu ska jag minsann skriva ett inlägg i bloggen. men blir det av? NEJ. det är alltid nåt annat jag börjar med. det kan ha att göra med att jag begåvats med en spotifyanvändare. ehhmmm... det finns massor av bra musik att lyssna på medan man facebookar...

men jag kämpar på med min flyttpackning och är otålig på att få börja flytta! jag kämpar på med min mc-körning men har ännu inte kommit mig för att köpa egen cykel och är därför hänvisad till körskolan. och jag har jobbat en vecka som var smärtfri för alla inblandade. och på lördag ska jag på bröllop! =D

 

bildbevis på att jag INTE behöver fler grå koftor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0