slut på det roliga

ja, jag börjar jobba imorgon och sommarsemestern är helt slut för i år. men det känns okej. det gör det faktiskt. på jobbet har det skett en hel del förändringar och jag har inte den blekaste aning om hur det funkar nu! tur att jag känner våra ungdomar iaf!

igår var jag och 9 av mina kollegor med och sprang vasastafetten. jag var med på det även förra året och fick samma sträcka att springa i år. tyvärr är jag inte så nöjd med min insats. det kändes som att jag hade kutat på riktigt bra men när jag fick höra tiden var det inte alls vad jag hade hoppats på. det var iofs väldigt  geggigt och gyttjigt i spåret men ändå... dom andra i laget sprang tokbra allihop och vi hade himla trevligt. tom vädret var bästa möjliga!

det händer så mycket kring min flyttning hela tiden så jag hinner inte ens berätta om alltihop. men förmodligen kommer mina möbler hit på tisdag eller onsdag och då blir jag sååå lycklig! och efter veckan därpå kommer det att vara kalasfint i mitt nya hem för då har pappa varit här och hjälpt mig måla och tapetsera! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0