återbördad från sommarturnén

ojojoj vad jag har haft det bra. semesterresan till karlshamn-växjö-karlskrona-göteborg blev hur lyckad som helst! =)

 

en av höjpunkterna var glassiären i karlskrona!

nu lider jag bara av ångesten av att ha kommit hem till en ensam vardag i en liten lägenhet i en liten stad... men jag vet att det alltid blir så efter att jag varit bortrest. det kommer att ta några dagar sen har jag återanpassat mig. förhoppningsvis blir det lite bättre uppdateringar på bloggen då! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna en Henley Klocka med läderarmband & Diamante i samarbete med Swefox..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor.html



Var med ;)

2009-08-04 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0