återhämtad

vilken rolig helg jag har haft! och igår var det kul på jobbet också!

nej, jag käkar inte lyckopiller, men fy tusan vad jag har saknat att vara social. nu blev det kanske en liten överdos i helgen men jag tycker ju att det är så kul att träffa nya människor.

jag har haft lite ågren över en sak som hände men det är inget jag kommer att ångra resten av mitt liv. möjligen kan det hindra och fördröja lite andra saker. men det är sånt som händer.

vi var alltså några från jobbet som hade bestämt oss för att kasta loss och festa ordentligt under helgen som var. på fredagen förfestade vi hemma hos en kille och gick sen ut på harrys i falun och lyssnade på coverbandet falu funk. trevligt och svängigt på alla sätt och vis. jag övernattade på bästa kollegans soffa och fick skjuts tillbaka till borlänge för att träna combat klockan 10 på lördagsmorgonen. sjuuukt jobbigt när man är bakfull
kan jag meddela... sov ett par timmar på eftermiddagen och sen åter till falun för besök på en fest hos helt nya och överraskande trevliga bekantskaper. hålligång hela kvällen och nattbussen hem. så söndagen var seeeg men go'.

och för att toppa det hela så hade jag en riktigt glassig dag på jobbet utan några problem alls egentligen. fick dessutom en fin bekräftelse på att mitt jobb spelar roll.

och¨nu är jag heltaggad på semesterresan som går av stapeln på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0