bloggblogg

jag bloggar. men inte särskilt ofta. jag har tusen saker i huvet som jag försöker hålla koll på och få ihop på bästa sätt.

- jag har fått en uppkörningstid som jag tror ligger på tok för nära i tiden. jag har ju för f*n inte ens köpt min mc än så jag har inte kunnat börja övningsköra annat än på körskolan. och där är det huggsexa om lektionerna så jag får vara glad för det lilla.

- semesteretapp 1 är inte klappad och klar. det saknas boende i karlshamn och jag måste få klart med gbg-besöken typ NU!

- semesteretapp 2 kommer att innebära flyttbestyr. fast jag vill hellre åka till farmor i jämtland å plocka blåbär. samt att det ska klämmas in ett bröllop på annan ort mitt i perioden...

och allt detta överskuggas av mitt ständiga sökande efter true love som fö visar upp sig i form av potentiella kandidater på flera håll. kanske kärleken uppenbarar sig sommaren 2009?

summasummarum kan man säga att det händer och kommer att hända en hel del men jag har nog med att hålla det i huvet så det kommer inte ut på bloggen! kanske jag får göra en sammanfattning sen i höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0