semesterrapport

jag har avverkat karlshamn med östersjöfestivalen, nu är jag i växjö och imorgon åker jag vidare till karlskrona. vädret suger, det är mest regn och blåst hela tiden. men trevligt det har vi! min värdinna har börjat återhämta sig från en rejäl förkylning. men vi känner varann såpass bra att det kvittar om hon är lite krasslig eller ej. men det är klart att det är tråkigt för henne att vara sjuk när jag hälsar på. vi ses trots allt bara någon gång per år... jag är duktig och har knappt shoppat nåt alls. ett par shorts, ett träningslinne och två par strumpor. men jag har ju bestämt att det inte ska handlas en massa bara för att liksom. jag behöver pengarna till annat nu under hösten.

hursomhelst så är jag nöjd med att vara på resande fot och jag längtar inte hem det minsta. jag längtar dock efter att få träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0