bostadstankar

egentligen så trivs jag i min andrahandsetta. men jag skulle bra gärna vilja ha en balkong/uteplats istället för fransk balkong, aka spyräcke. det är så trist att måsta åka hiss 7 våningar bara för att dricka en kopp kaffe i solen...

jag vill helst bo kvar i samma del av stan då allt är nära och jag trivs här. det finns några hus som jag har spanat in lite extra och går och bevakar ifall det ska bli ledigt nån gång. för ett par veckor sen var en tvåa ledig i rätt kvarter. men det var i ett hus som ligger precis mittemot ett av behandlingshemmen jag jobbar på. nog för att jag bor rätt nära nu med men jag vill inte se det precis utanför fönstret!

jakten går vidare och nu har jag anmält intresse på en lägenhet på en tvärgata till min nuvarande hemvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0