dagens nöje

herre min dag så skoj det var på körlektionen idag!
varför har jag inte tagit mc-kort tidigare? okejdå, det är ekonomin som har fått avgöra tidpunkten. men det är banne mig inte en dag för tidigt! jag kan absolut inte påstå att jag är duktig men jag har sååå roligt. tänk vad det är kul att lära sig nya saker. och gärna sånt som är en utmaning... för inte är det helt lätt att köra hoj inte. särskilt inte om man inte har kört moppe innan.

i övrigt har jag skrivit på hyreskontraktet för min nya lya idag. så i slutet v sommaren blir det flytt! jag är nöjd men jag hade kunnat bo kvar här utan att bryta ihop också. jag tror att det kommer att bli jättebra när jag väl har kommit iordning och vant mig vid att ha mer utrymme. sen kommer det nog att ta ett tag innan jag vänjer mig vid att sova i vanlig säng. nu har jag ju sovloft, vilket innebär att jag sover typ 1 meter under taket. jag gillar att sova lite trångt och ombonat så det kommer att kännas konstigt med en massa luft ovanför mig!

imorgon är det jobb som gäller. om vädret håller i sig så antar jag att det blir bad för hela slanten! inte mig emot! ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0