i valet och kvalet

släpp gasen, fotbroms, handbroms, koppling, växla ner, släpp koppling och möt med gas. såna saker går jag och funderar på. samtidigt som jag har hamnat i jordens beslutsångest angående en ny lägenhet. igår var jag och kollade på en tvåa i grannkvarteret. den var helt ok (med balkong och badkar) om man bortser från tapeterna förstås! men det ser jag inte som nåt större problem. mitt problem är nog att jag inte riktigt vågar banka ner mina bopålar så hårt... men samtidigt längtar jag efter ett ställe jag kan kalla hem och ärligt känna att det är MITT HEM. 

dessutom måste jag bestämma mig IDAG. så jag ska återgå till att slita mitt hår! 

 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Oj! Alltid jobbigt när man måste bestämma sig så där NU och på en gång. Hoppas du känner vad som är rätt.

2009-06-17 @ 16:45:36
URL: http://atomflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0